Serviceavdelingen

Bartek Tomecki

Servicemekaniker - Vest

Mobil: 924 71 172
bartek@gantic.no

David Rodriguez

Servicemekaniker - Vest

Mobil: 404 66 320
david@gantic.no

Olegas Klimusinas

Servicemekaniker - Vest

Mobil: 400 17 841
oleg@gantic.no

Kjell Hylander

Servicemekaniker - Øst

Mobil: 934 47 016
kjell@gantic.no

Dagfinn Olsen

Servicemekaniker - Øst

Mobil: 934 05 973
dagfinn@gantic.no

Martin Engebakken

Servicemekaniker - Øst

Mobil: 919 21 492
martin@gantic.no

Morten Pettersen

Servicemekaniker - Sør

Mobil: 465 00 617
morten.pettersen@gantic.no

Tor-Helge Sægrov

Servicemekaniker - Sør

Mobil: 455 00 626
tor-helge@gantic.no
Bilde Torkel-2

Torkel Nilsen

Servicemekaniker - Sør

Mobil: 404 71 630
torkel@gantic.no

Årlig sertifisering og service er med på å holde dine lifter i forskriftsmessig stand. Dette er også med på å gjøre hverdagen til de som bruker liftene trygg og problemfri. 

Regelverket sier at alle lifter skal inspiseres grundig hver tolvte måned. Eventuelle feil og mangler som avdekkes skal utbedres før liften er godkjent for fortsatt bruk. 

Enten du har en tilhengermontert lift, en sakselift, selvkjørende bomlift eller en annen type lift for tilkomst i høyden, tilbyr Gantic denne tjenesten på tvers av Norge med våre kvalifiserte serviceteknikere som gjerne hjelper deg med både service, sertifisering og deler. 

Som eier av en eller flere lifter er man pålagt å sertifisere liften èn gang hver tolvte måned.

Gantic AS administrerer over 4000 sertifiseringer årlig. Vi kan også ta oss av dine lifter, sette dem opp i vårt system og sørge for at du får en påminnelse når tiden for sertifisering nærmer seg. Denne tjenesten er gratis for våre kunder og inngår som en del av vår gode kundeservice. 

Vi vil ringe deg for å avtale kontroll og service på din lift. Kontrollrapporten får du digitalt like etter at kontrollen er utført.

Vår mekaniker som utfører sertifiseringen rapporterer eventuelle problemer til eieren, eller den person eier måtte bemyndige. Eventuelle utbedringstiltak kan da avtales og iverksettes. Vi setter ikke i gang arbeid på liften uten eiers samtykke. 

Gantic tilbyr både ett og to års serviceavtaler, dette reduserer dine kostnader med sertifisering, service og deler betydelig. Send oss en forespørsel om serviceavtale så kan vi gi deg en pris på dette. Forespørselen sender du til: post@gantic.no og skriver litt om hvilken maskiner du har og hvordan vi kan kontakte deg.

Gantic leverer deler til de aller fleste liftmodeller. 
Gjennom vårt utmerkede sporingssystem kan vi finne det meste av deler, både nytt og brukt.